Bij Stichting Archipel Kinderopvang en Onderwijs werken medewerkers dagelijks aan het verbeteren van kwaliteit, met een goed aanbod en positieve relaties als basis. Toch kunnen er daar waar mensen samenwerken fouten of misverstanden ontstaan.

Archipel vindt het belangrijk dat ouders en medewerkers snel de juiste persoon, zoals een medewerker of (externe) vertrouwenspersoon, weten te vinden als er ontevredenheid is. De Archipel-klachtenregeling beschrijft hoe de organisatie met klachten omgaat.

De meeste klachten worden in eerste instantie besproken en opgelost in goed overleg tussen ouders, medewerkers en leidinggevenden. Als dit onverhoopt niet tot een oplossing leidt, kan de klachtenregeling worden gebruikt. Hierin staat stap voor stap beschreven hoe klachten worden behandeld. Bekijk de klachtenregeling.

Met een klacht kunt u zich ook richten tot: Landelijke klachtencommissie (LKC) van stichting onderwijsgeschillen.  

 

Gerelateerde onderwerpen

Vertrouwenspersoon

Interne vertrouwenspersoon

Onze school heeft een contactpersoon waarbij ouders en leerlingen terech...